on the verge of extinction... again

shadow on the wall

Ma obsedeaza melodia aia in seara asta. In special partea cu "treat me like a criminal".

Umbre. Au existat si astazi, desi in mare ziua mea a fost una buna.

Am ramas fara CD-uri. Da, inca mai folosesc CD-uri. Sunt bune atunci cand vreau sa eliberez rapid 700MB. Am mereu probleme cu spatiul. Rar am 100MB liberi. Multa lume m-ar strange de gat pentru afirmatia asta. Cum dracu' nu-ti ajunge 1TB? Pai uite asa, nu-mi ajunge. Revenind. CD-urile imi sunt bune daca vreau sa scriu un lung-metraj de 700MB. Pe DVD-uri pun serii de desene animate, lung-metraje sau concerte care nu incap pe un CD. Dar azi aveam de scris patru lung-metraje si doar trei CD-uri. Si doar ieri au fost ai mei in real si eu nici nu m-am gandit sa le spun sa-mi ia. E drept ca le primeam oricum doar sambata, dar... Ufff!

Nu-mi mai gasesc stck-ul Corsair de 4GB. Stiu ca nu e singurul meu stick, nu depinde viata mea de el, dar era preferatul meu. Tin minte sigur ca l-am folosit cu o zi inainte sa vina ai mei, atunci cand mi-am busit windows-ul cu update-ul ala. Dar apoi au venit ai mei si mi-au intors pe dos toata casa. Si acum nu mai stiu unde e.

"Ca asa se face"/ "Ca asa e frumos"/ "Ca asa trebuie" dor. Mda, sunt dezamagita. Am crezut ca e vorba de un gest frumos. A fost facut insa doar de ochii lumii si cu speranta ca sunt atat de ametita incat n-o sa observ sau, daca observ, n-o sa accept.

Am ramas cateva ore bune fara apa rece. Din nou. Si n-a fost bine fara. De aia calda nu stiu, ca nici n-am incercat-o.

Telefon de la mama. Si iar a reusit sa-mi strice buna dispozitie. Ca pierd vremea. "Si-ti foloseste la ceva? Nu-ti foloseste la nimic!" Era vorba de JavaScript.

In rest a fost o zi buna. Nu, nu sunt ironica. A fost cu adevarat o zi buna in rest. Zilele urmatoare nu voi mai avea timp de blog. Sa scriu aici, sa citesc altele. Si am deja o groaza necitite in reader. Le-am luat rapid pe cele mai "usurele" (nu prea lungi, doar poze, clipuri). Au ramas cele mai lungi si mai interesante.

Edit 25-Aug-2009, 05:08am:
  • Tocmai mi-am gasit stick-ul Corsair. Imi faceam ordine prin hartii si am vrut sa pun la dosar o fisa de service aruncata pe o carte. Chiar langa carte era stick-ul. "Ai carte, ai parte" - uf, daca as fi pus mana pe cartea aia! Ceva asemanator mi s-a intamplat in toamna primului an cand am venit la facultate. Mama imi daduse bonurile ei de masa. Venisem cu ele la Bucuresti, dar nu le mai gaseam. Le-am gasit dupa multa vreme, cand deja nu mai erau valabile... intr-o culegere de mate!
  • Nu numai ca nu voi mai avea timp de blog, dar e posibil ca nici macar sa nu mai intru pe net pana in noaptea de miercuri spre joi.
  • Last, but not least... I'm flattered.

4 pareri

cine
Anne
cand
marți, 25 august 2009 la 09:40:00 EEST
Mult spor in tot ce faci tu! :)
cine
DeMaio
cand
marți, 25 august 2009 la 09:43:00 EEST
Meriţi :)
cine
monciu
cand
miercuri, 26 august 2009 la 19:10:00 EEST
bine ca l-ai gasit, al meu a ramas la fosta prietena, desi ce-i drept era doar de 1 gb :)
cine
brontozaurel
cand
duminică, 30 august 2009 la 15:06:00 EEST
@Anne: mersi frumos! :)

@DeMaio: :">

@Andrei: au! in cazul meu era totusi clar ca trebuie sa fie pe undeva prin casa...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)