on the verge of extinction... again

nemo

Intr-o seara la sfarsit de iunie, am vazut un .gif pe twitter. Cateva ore mai tarziu, am creat si eu ceva asemanator doar din CSS intr-o sesiune de live coding. Bineinteles, placa veche, dupa aia m-am miorlait pe twitter - poate cineva sa-l testeze in Safari si Edge? Asteptandu-ma bineinteles ca totul sa fie in regula pentru ca, exceptand numarul mare de elemente, nu faceam nimic nebunesc pe acolo.

Doar ca... toata lumea imi spune ca e incet ca dracu' in Edge. De ceee? Pai, uite de-aia, copil prost, de ce te obosesti cu CSS cand fix pentru asta exista WebGL? Poi nimic WebGL nu merge pe laptopul meu care tocmai a implinit frumoasa varsta de zece anisori... plus ca n-ar mai fi asa impresionant daca ar fi WebGL si vreau si io motive sa ma laud cu ce fac...

Siii... cam ce credeti ca s-a intamplat dupa asta? Am primit un mesaj privat. Si, la doar cateva zile dupa...

S-a intamplat asta. Daca cineva s-a gandit la piesa Poison, da.

Nu-l folosesc inca. Pentru ca n-are gaura in care sa bag cablul de net si n-am wireless aici. Am un stick, dar mai mult imi fac draci pentru ca nu se incarca nimic, asa ca nu merita. Asa ca na, candva in viitor. Am fost entuziasmata pe moment, dar acum totul e meh...

2 pareri

cine
Anonim
cand
joi, 28 iulie 2016 la 20:59:00 EEST
Cred că am undeva un adaptor LAN pe USB. Folosește? Să-l caut? :)
cine
brontozaurel
cand
joi, 28 iulie 2016 la 22:22:00 EEST
Daca e compatibil cu Windows 10 si nu trebuie instalat nimic de pe un CD ca sa mearga. Pentru ca Surface Book nu are unitate optica. :|

Chestie la care nu ma gandisem initial si imagineaza-ti moaca mea la magazin cand tipesa imi arata ca vine cu CD. Dupa aia m-am invatat sa intreb, dar m-am lovit de trebuie facut intai comanda pentru ca daca nu il am aici nu am cum sa verific asta. Dupa care am zis eu da-o dracului acum...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)