on the verge of extinction... again

the stalking files #3

In continuarea partilor #1 si #2.

Un cuplu tocmai s-a intors la hotel de la cumparaturi. Tipa e eleganta si probabil superba de aproape. De departe sar in ochi doar parul si ochelarii de soare. Tipul arata a pensionarul tipic, complet cu palarie galbena de paie.

... cred ca "pensionarul" e Alice. Nu stiam ca Sheryl e si ea aici. Sunt la bar, destul de departe de intrare asa ca ii astept sa se apropie de lifturi. Dap, 100% Sheryl si Alice! Lifturi?! Ana, iute, fugi! Tipu' de la paza nu e prea incantat.

Dar conteaza? Alice m-a vazut si vine spre mine.

You want me to sign that? Sheryl, could you please hold the elevator?

Semneaza, il intreb daca e de acord sa faca o poza cu mine, spune ca da, o chem pe Maria, dar tipul de la paza a ajuns si el acolo si are o alta parere - nu pot sa permit asta. Iar eu ma pierd. Pentru ca pe de o parte imi vine sa sar pe el desi e de trei ori cat mine, care e problema lui? Alice e de acord! Dar nu pot sa ma comport in felul asta, Sheryl tine liftul si cred ca mai e o persoana inauntru si ma simt groaznic. Pentru situatie, pentru ca nu vreau sa-i fac sa piarda timpul aiurea.

Sheryl vine intre noi si tipul de la paza, ia aparatul si ne face o poza. Thank you! Dar nici macar nu ma refer la poza, nici macar nu-mi mai pasa de poza, e vorba de situatie.

Ma intorc la bar. Simt cum imi arde fata, probabil sunt toata rosie de rusine si furie. Sheryl si Alice au fost senini tot timpul. Tu de ce nu poti sa-ti pastrezi calmul, Ana?

O intrebare buna, pe care mi-o pune si tipu' de la paza. Ma rog, putin sub alta forma. E deranjat de faptul ca am alergat spre Alice. Ca Alice n-are nici o problema cu chestiile astea, dar nu pot sa fac asta si la Johnny Depp. Nici n-am de gand! Asa ca unde e problema? Pai e bodyguardul lui Depp si nu poate sa lase lumea sa sara pe el. Ce legatura are Depp? Nu ma intereseaza sa sar pe el. Si apropo, nici pe Alice n-am sarit, am alergat doar pentru ca nu voiam sa dispara in lift inainte sa ajung la el. Daca nu avea chef de mine, putea sa spuna si as fi respectat asta. Dar n-a facut-o, a venit el spre mine cand m-a vazut.

Omul repeta ca nu se poate face asta la Depp. Bine, nici n-aveam de gand... Ca va trebui sa ne multumim cu a-l vedea de la cativa metri distanta. N-am nici o problema cu asta. Dar Maria incepe sa planga. Si ma simt putin vinovata. Pentru ca i-am recunoscut de departe si as fi putut sa ma indrept catre ei incetisor, nu sa astept sa fiu sigura ca sunt ei si apoi sa fug pentru ca sunt deja in fata lifturilor. I-am cam stricat sansele la o poza...

Ce va face sa reactionati asa? Gaaah!!! Nu reactionez in nici un fel, la dracu', doar am fost toanta si am asteptat sa ma conving ca sunt ei si apoi am alergat doar pentru ca erau deja in fata lifturilor. Pentru ca un autograf si o poza inseamna ceva pentru un fan. Pentru ca nu m-am priceput niciodata sa ma exprim, dar apoi am gasit gandurile alea pe care nu am putut sa le articulez in muzica si le sunt recunoscatoare pentru asta si vreau sa le multumesc personal pentru asta. Si mai vreau si o amintire materiala a momentului. Satisfacator raspuns? E sincer.

Mhm, cred ca tocmai am comis o alta prostie... am baut tot restul paharului de apa ca sa ma racoresc!

Drace...

Un tip cu barba apare la bar. Hm, cred ca e... da, el e! E Kyler! Uite, Ana, asta e sansa ta sa enervezi inca o persoana azi!

Nah, e super ok. Vede bookletul, ma intreaba daca se poate uita prin pentru ca n-a avut niciodata ocazia sa vada produsul finit - serios? Ii spun ca si mie mi-a luat mult pana sa desfac folia de plastic pentru ca stickerul (ala cu numele celor care au contribuit la album) era peste folie si voiam sa-l dezlipesc fara sa-l stric, dar mi-a fost teama ca o sa fie dificil pentru ca in alte situatii a fost dificil, asa ca am tot amanat asta.

Da, stiu, aleg cele mai interesante subiecte de discutie... Dar stie despre ce vorbesc.

Imi spune ca planul initial era ca CD-ul era sa vina intr-un ambalaj metalic in forma de carte care ar fi reprodus cartea de pe coperta, dar ca s-a dovedit a fi prea scump si s-a renuntat la idee.

Pacat, imi place cum suna asta. Imi tin biletele de la concertele la care am fost in cutii metalice in forma de carte. Care sunt de fapt cutii de ceai. Ana... chiar ai adus conversatia la cutii de ceai?

Ii povestesc faza cu liftul, ii spun ca ma simt prost pentru ce s-a intamplat. Imi spune sa nu-mi fac griji, ca pe Alice nu-l afecteaza lucrurile astea. Ca intelege cum se simt fanii si ca n-ar vrea sa le strice vreodata momentul in care l-au intalnit.

Se uita la semnaturi.

Who do you have? Tommy, Alice... who are you missing? Oh... everyone else...

Imi spune sa astept pentru ca se duce sus sa se schimbe. In caz ca partea precedenta n-a facut lucrul asta destul de clar, duminica respectiva a fost una fierbinte!

Se intoarce, mai vorbim in timp ce incearca sa se decida ce poza cu Sheryl si Alice sa posteze. Si apoi peisajul devine ceva mai animat. Holul hotelului incepe sa se umple cu lume si sunt alti oameni care au ceva de discutat cu el si nu e treaba mea sa aud, nu? E cam ciudat sa fii acolo si toata concentrarea ta sa fie pe a nu da atentie conversatiilor din jur.

Kyler imi spune sa nu plec pentru ca o sa fie un interviu si Alice o sa fie acolo. Nu stie de restul lumii, dar Alice o sa coboare pentru interviu. Doar sa nu plec si o sa vedem... Don't leave! Astea au fost cuvintele pe care le-am auzit de cateva ori bune in urmatoarea ora. Si nu doar de la el...

Apare din nou si John Bionelli. Am in sfarsit ocazia sa imi cer scuze pentru faptul ca l-am abordat din spate ca o bomba cu entuziasm. Dar Aerosmith e prima trupa dupa care am fost vreodata nebuna si e posibil ca asta sa fie singura mea sansa sa-l intalnesc pe Joe. It's a really big thing for me.

E intelegator si imi mai da inca o pana. Diferita! Asta e cu rosu pe negru. Joe poarta des culorile astea. Imi spune ca nu stie inca sigur daca Joe o sa coboare pentru interviu. Dar sa nu plec. Aceleasi cuvinte - don't leave!

... and if you see him, you see him...

Sa-i dau un mesaj lui Alex? E ziua Ralucai... daca stric ceva pentru o aparitie care nu se intampla? Dar chiar vrea sa-l intalneasca pe Joe...

O aparitie se intampla. Dar nu e Joe. Podeaua duduie sub incaltarile unei dudui blonde care trece pe langa bar prin fata mea. Cred ca mi-e cunoscuta moaca. O intreb pe tipa de langa mine ca sa fiu sigura. Sigura ca e o anumita prezentatoare TV al carei nume incepe cu "es" si se termina in "ca". Da, ea e.

Mbine, sa speram ca nu-l chem de aiurea... scriu mesaj, precizand clar ca John B nu mi-a promis nimic. Send. Sa speram ca Joe o sa coboare...

Se umple de paza si doi din noii sositi incep sa-mi faca instructajul cum ca nu e voie cu chestii de genul sarit pe el. Incerc sa-mi stapanesc rasul.

Despre cine vorbiti? desi stiu ca nu se refera la Joe.
Despre cine oare?
Johnny Depp? am o limita, m-a bufnit rasu'... Nu-l astept pe Johnny Depp. Il astept pe Joe Perry.

Nu stiu de ce am impresia ca nici nu ma cred, ceea ce urca nivelul de amuzament si mai sus. Stiu oare cine e Joe macar? E un tip mai slabut decat Johnny, mai intunecat... si arata a rock star! Din cap pana in picioare, o transpira prin toti porii!

Mi-am scapat pixul pe jos. Si cred ca l-am facut praf. Nu conteaza. Mai am destule pixuri la mine. Si mai am si un marker. Scot un alt pix din poseta. Cel rosu. Rosu e bun. Joe poarta des rosu pe scena.

Apar si Alex si Raluca (a se vedea si prin ochii lui). Le povestesc... o multime de chestii nepovestite pe care degetele nervoase n-ar fi putut sa le bage intr-un SMS oricum. Inclusiv ca nu trebuie sa sara pe Johnny Depp. Alex e foarte dezamagit... cam la fel de dezamagit ca mine.

Dar macar acum pot sa ma duc la cei de la paza sa le spun ca le-am facut instructajul noilor veniti - stiu ca nu avem voie sa sarim pe marele actor. Tragic!

Vorbesc cu Alex sa il lasam in pace pe Joe cand intra in camera pentru interviu, ne ducem la el cand iese si o sa aiba mai mult timp. Dar nici nu stiu sigur inca daca o sa coboare.

Ba da! A coborat! A coborat si Alice. Ceea ce stiam ca o sa se intample, Kyler mi-a zis ca o sa coboare si Alice e om serios, nu copil de gradinita. Ma uit la tipii de la paza si ma hilizesc in gand. Probabil asteapta o alta prezenta.

N-am indraznit sa ma apropii prea tare, insa n-am putut sa nu gravitez in partea cealalta a barului, inspre usa care da in sala in care au intrat pentru interviu. Sunt niste geamuri intre sala respectiva si hol, dar au fost acoperite strategic cu niste panouri.

Nu trebuie sa trag cu urechea. Dar o aud pe Amber ca ii spune lui Kyler ca e posibil sa se anuleze toata chestia. Nu stiu inca de ce, dar duduia blonda duduie afara din sala. Si pare nervoasa. N-am stat cu ochii pe ea, asta e clar, pentru ca la un moment dat am vazut-o stand la o masa langa geamuri, in alt moment am vazut-o intorcandu-se de pe culoar si probabil ca nu s-o fi teleportat intre cele doua momente.

E cald, e foarte cald. Nu sunt eu incinsa. Sau cel putin nu doar asta. Sunt in partea opusa intrarii, aici sunt numai geamuri, de sus pana jos. Intrarea e spre est, geamurile astea sunt spre vest. Si e dupa-amiaza. O dupa-amiaza calda de vara. Si probabil ca stiti suficienta fizica sa intelegeti ce fac geamurile in cazul asta.

M-am apropiat de usa salii din care Alice si Joe n-au iesit inca. Mai sunt oameni din presa acolo, chiar daca duduia blonda a iesit. Inteleg ca s-a suparat ca a venit pentru nimic. Cum adica nimic, tanti? Alice Cooper si Joe Perry! S-au schimbat sa fie prezentabili si au coborat pentru dumneata! Nu cumva e mai degraba invers?

Dar nu m-am apropiat chiar asa tare. John B ii spune ceva lui Rich si arata spre mine... i-a spus cumva sa ma lase in pace cand ma duc la Joe? Si imi face semn sa ma apropii mai mult, parca pare putin mirat ca pastrez atata distanta fata de usa. Restul lumii nu o face. E in regula, ma apropii si eu. Sunt acum in fata coloanelor, in fata meselor.

Prin zona dintre coloane si geamurile in fata carora au fost plasate panouri au trecut cand au intrat si pe acolo vor trece cand vor iesi. Langa panouri asteapta Rich, John B, Kyler. De cealalta parte asteptam noi. Parca s-a inmultit lumea.

Usa se deschide si ies. Oare cum le-o fi picat comportamentul duduii. Dracu' stie. Vin spre noi senini, cu mana intinsa, gata sa semneze si sa faca poze cu noi. Kyler imi face inca o poza cu Alice.

Apoi astept. John B pare din nou mirat si parca si putin iritat ca nu ma bag. Ce faci, copil prost, astepti de dimineata si acum ii lasi pe altii sa se bage. N-a zis asta. N-a zis nimic. Dar asta am inteles eu din cum se uita la mine. E in regula.

A venit si randul meu. Ii dau sa-mi semneze, pixul nu vrea sa mearga. La dracu'. De doua ori. Nu-mi vine sa cred ca am injurat in fata lui Joe. Il aud pe John B ca zice ceva de pix, nici nu prind tot ce, dar ma pocneste... pixu' meu rosu' e prea subtire!!! Joe are nevoie de ceva mai gros, un marker, ceva... La dracu', Ana, de ce dracu' iti mai incarci memoria cu toate detaliile astea daca uiti de ele fix in momentele cele mai importante? Caut in poseta dupa marker. Pentru ca am asa ceva. Dar acum imi e imposibil sa-l gasesc. Si imi scapa o alta injuratura.

Si din nou ma simt ca dracu' pentru ca am injurat in fata lui. Si nici macar nu stiu de ce. Sunt convinsa ca a auzit mult mai rau si probabil i-o fi iesit si lui din gura mult mai rau.

John B. imi face semn ca schimbam putin ordinea. Poza intai! Gaseste si un marker rapid dupa pentru mine. Super, thanks! Si voiam sa-i spun ceva lui Joe, nu? Thank you for the music... in timp ce semneaza.

What did you say? ma intrerupe Joe.
Corecta intrebarea, ai putea sa vorbesti mai pe nesoptite cand e atata lume aici...
Thank you for the music, it has done a lot for me...

Zambesc. Ma bucur ca am avut sansa sa ii spun asta. Dar simt ca mai asteapta lume si aproape ca dau sa fac pasi sa ma dau la o parte. Dar n-ar fi frumos sa fac asta, nu?

Pentru ca Joe m-a apucat de brat si imi raspunde... stai putin, serios?!
My pleasure. I love playing, I love making music... si mare pare din ce spune in continuare se pierde in aer.

In creierul meu se amesteca doua chestii... Unu, oamenii care asteapta sa le semneze si lor chestii probabil vor sa ma stranga de gat ca il retin. Si doi... ain't that just another case of you really didn't think this one through, did you, Ana? Ciudat e ca ma simt vinovata pentru ca faptul ca a reactionat m-a luat pe nepregatite, ca nu m-am gandit decat la ceea ce as vrea sa spun eu si nu la ce ar putea sa spuna el, dar nu imi pare rau. Dap, ma simt vinovata, dar nu imi pare rau... ce sens are asta?

Mbine, ma simt putin usurata cand vad ca semneaza chestii si face poze si cu oamenii care asteptau dupa mine. Deci nu raman in aer si dornici sa ma linseze.

Alex il ia la intrebari. Il intreaba de un nou album Aerosmith, probabil ca nu. Alex nu e fericit, eu sunt, prefer sa nu mai piarda timp pretios la momentul asta. Nu vreau ca un nou album sa manance timp pe care ar putea sa-l foloseasca mai bine. Cum ar fi pentru un nou turneu european.

Il intreaba de ce n-a mai aruncat bucatile din chitara facuta praf in public asa cum a facut-o si la americani. O, din aia vreau si eu o bucata! Stiu al dracului de bine ca el nu foloseste asa ceva altfel, dar folosita o data pe doua piese pe scena e suficient pentru mine.

Ne arata mainile. Unsafe. Asta... nu e bine! Deloc! Cred ca mi-e putin rau. Nu-s panseluta sensibila, dar ma simt vinovata. Pentru ca face parte dintr-un spectacol pe care am facut clar ca-l vreau, ca imi place. M-am simtit la fel de vinovata la Paris acum doi ani cand am vazut cum ii tremura mana lui Lemmy atunci cand a intins-o dupa paharul de apa. Atunci aproape ca mi-a venit sa plang. Acum am fost prea socata.

E sentimentul ala cum ca si eu am facut sa se intample asta. Am scos niste sunete atunci cand am citit ca la primul concert din turneu a facut praf chitara si a aruncat bucati in public. Imi place la nebunie spectacolul, nici nu pot sa explic cat de mult. Dar n-as fi vrut niciodata sa faca rau.

Pleaca. Noi mai ramanem putin la bar. Eu ma invart cu scaunul. Wow, wow, wow... asta chiar s-a intamplat, s-a intamplat, s-a intamplat! Nu-s in toate mintile. Dar e in regula, nu? Nici Joe nu e.

Plecam. Eu topaind. Pentru ca pot. Pentru ca... trebuie! Nu-s in toate mintile. E in regula, nici Joe nu e...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)