on the verge of extinction... again

2017, chestii tangibile #2

prada de concert: 15 pene

Sau hai sa ma laud ca a ajuns la 70 colectia mea de pene, dupa ce in 2016 trecea de 50. Deloc rau pentru sase nopti de concerte, in special in conditiile in care la concertele Aerosmith avea loc un camion intre gard si scena, iar la Helloween am avut in fata un magar la paza.

4 pareri

cine
krossfire
cand
marศ›i, 9 ianuarie 2018 la 21:50:00 EET
Cred ca ti-am mai spus ca a ta colectie are mai mult decat o valoare sentimentala :)) (chiar daca tu n-ai vinde-o in veci)
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 10 ianuarie 2018 la 13:44:00 EET
Da, tin minte. ๐Ÿ˜‚ Dar... sunt amintirile mele! Cand o sa imbatranesc si n-o sa mai pot fizic sa merg la concerte, o sa le scot si o sa ma uit la ele si o sa-mi amintesc.

Si unele din penele alea mi le-am dorit atat de mult! Cum ar fi cea de la Joe sau cea de la Kai. De la Joe nu le mai aveam decat pe cele cu Hollywood Vampires si de la Kai doar pe cele cu Gamma Ray.
cine
krossfire
cand
joi, 8 martie 2018 la 23:10:00 EET
Cand o sa imbatranesti, o sa le povestesti celor care o sa-ti vada colectia: Uite, nene, pe vremuri existau si trupe care nu erau Satra B.E.N.Z., singura formatie permisa in viitorul tarii :))
cine
brontozaurel
cand
vineri, 9 martie 2018 la 20:11:00 EET
Uh, n-am idee de ce a intrat comentariul asta in spam. Sorry about that.

Si brrr! Sinistru, dar nu pot spune ca uneori n-as simti si eu ca mergem in directia respectiva. Pe undeva contribuind la asta si eu acum ca merg la mai multe concerte in afara decat in tara.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)